tirsdag 29. mai 2012

Konvoluttkort i vintagestil


Jeg fant en tutorial på konvoluttkort i Aksh sin blogg, og jeg har laget min egen variant av denne bretteteknikken.


Konvolutten er brettet av mønsterark fra Pion Design og er pyntet med kakeservietter, blonder, vintagebilde, blomster fra Wild Orchid og Prima, metallspiraler, blonder og kaffefarget tag.
Konvolutten festet jeg på en ramme jeg klippet ut fra en av Pion Design sine mønsterark.


Inni konvolutten er det plass til et kort hvor man kan skrive en hilsen.
Kortet er av kraftkartong med utstanset bord fra et Pion Design mønsterark.


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Scrappekammert # 54 - kammerpikenes bretteteknikk
Wild Orchid Challenge # 51 - bingo (ribbon/lace - flowers - pink)

8 kommentarer:

Inger sa...

Wowww dette var bare super lekkert!!!!
Ha en fortsatt fin dag :)

Linda sa...

Flott kort du har laget, likte godt fuglen på toppen :)

Dessverre er det ikke lov å kombinere bidrag hos oss i TJSC. Men der er enda tid igjen på utfordring, så det hadde vært kjekt om du ville lage noe spesielt til oss :)

Audhild sa...

Nydelig kort, lekre detaljer. Flott den kantepunchen din også:-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

Bente Årstad sa...

WOW bare nydelig dette og de arkene fra Pion er bare så flotte:)
klem bente:)

Aina sa...

Nyyyydelig! :)

Pia sa...

wow så smukt kort
knus Pia

Anne Kristine sa...

Så stilig kort ♥♥♥
Nyyydelig gjennomført ♥

Kim sa...

Wow this is absolutely amazing! What a gorgeous timeless beauty! Thank you for joining us at WOCC!
Hugs~ Kim