torsdag 5. april 2012

Høyt henger de, og søte er de ......


Jeg har laget 8 slike egg som nå pryder trollgreinen min som henger i taket i stua.


Jeg kjøpte de minste papir-påskeeggene på Nille (litt større enn vanlige hønseegg) og malte de med hvit akrylmaling.


Opphenget er laget med en ståltråd som er festet inni egget. Og jeg har dekorert de med bånd med bling fra Papirpikene, blonde og papirroser.


Påskeeggene er mitt bidrag til:

Scrapperiket # 48 - perler/bling
Card and scrap # 29 - bruk bånd

Ønsker dere en flott skjærtorsdag!

9 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

det var veldig fine egg,
- god påske

Jorunn

Jytte sa...

Så fine påskeæg .. smukt dekoreret.
1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Anne sa...

Så nydelige egg, kjempelekre. :)

Klem, Anne.

Heidi sa...

Nydelige påskeegg! Mener jeg kanskje har sett dem før. Ha en flott påske. Klem Heidi

Inger Marie sa...

Lekre egg:))
Ha en god påske:)
Klem

MonaV sa...

Vakkert Heidi!!
Du er såååå flink:)

Heidi sa...

Aldeles nydelige egg!
Ha en fin Påske, klem:)

Kjersti sa...

De var utrolig flotte - lekkert pyntet!
Klem fra Kjersti:)

unni's scrappeboble sa...

Nyyyydelig, nyyyyydelig :)
Tusen takk for at du deltar på utfodringen vår :)

Unni
Scrapperiket