onsdag 6. august 2008

Award

Blogging Friends forever: Tusen takk Gro for hyggelig oppmerksomhet! :-)



The rules of the award:
Only 5 people allowed.

4 have to be dedicated followers of your blog.

One has to be someone new or recently new to your blog and live in
another part of the world.

you must link back to whoever gave you the award.
Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Jeg velger å sende denne videre til: Hanne, Maya, Camilla, Kristine og Kathy

4 kommentarer:

Camilla sa...

Tuuusen takk Heidi!! Den setter jeg stor pris på:) Er så koselig blogg du har, og masse inspirasjon å hente fra deg!!
Klemmer fra Camilla.

Kathy sa...

Thank you very much Heidi!! I am extremely thrilled that you have thought of me!!! Your blog is fantastic!! Thanks again :)Kathy

Maya sa...

Tusen takk,Heidi! *klem*
Så koselig med awarder :)

Klem fra Maya

Hanne sa...

Jeg kryper nesten inn jeg, litt flau over ikke å ha takket deg tidligere, men jeg ble uansett kjempeglad for denne! Tuuusen takk, Heidi!

Hadde egl tenkt å formidle den videre i kveld, men så ble jeg stående og koke solbærgelé i stedet... jaja, det kommer en ny dag i morgen!

Klemmer fra Hanne:)