mandag 29. september 2008

Helgas resultater

Jeg har stort sett bruk helga til å male stempelmotiver med Distress Ink, og
resultatet av det får dere se senere når jeg har laget flere julekort :-)

Men det ble tid til ett par bursdagskort på søndagskvelden.



Dette kortet er laget med rosa papir fra Basic Grey, og blomsterankene er klippet ut av et annet mønsterpapir som jeg ikke vet hvor kommer fra. Kortet er ellers pyntet med gamle nupereller som jeg har svertet med Fluid Chalk, klippet opp og brukt forskjellige steder på kortet. Har også brukt et gammelt bilde, vinrødt silkebånd og vinrøde silkeblomster fra en gammel lysmansjett med halvperler i midten.



Svogeren min er ivrig golfspiller, og da må han selvsagt få et "golfkort" til bursdagen :-)
Har brukt 2 forskjellige mønsterpapir, brun Bazill, vinrødt bånd og vinrøde knapper.

Ingen kommentarer: