mandag 13. oktober 2008

Sukkersøtt utfordring # 11

Denne uka skulle vi lage et kort etter en skisse.









Mitt kort er laget av brun Bazill kartong som jeg har klippet som en sirkel.
Den er svertet i kantene med Fluid Chalk og jeg har festet en gammel heklebrikke på den.
Trekantene til motiv og tekst (som dessverre ikke kom så godt fram når jeg scannet kortet) har jeg revet ut av en gammel bok fra 1903 som jeg fant på loppis i helga. Blomstene er stanset ut med punch og det er festet en halvperle i midten av dem. Rundt kanten på kortet har jeg laget hull hvor jeg har tredd bånd igjennom.

5 kommentarer:

Sigrun sa...

Nydelig kort du har laget! Fargevalget er nydelig og oppsettet er kjempefint!
Klem Sigrun

Joanna sa...

Oiiiiiiiiii for en kjempejobb du har hatt her da, men resultatet snakker for seg selv det, kortet er bare aldeles nydelig:)


Klem fra Joanna

annes paperfun sa...

Så flott kort! og så morsom løsning på skissen, smart med den hekleduken.
Herlig!
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Kristine sa...

Ååå så søtt dette kortet var!
Og det hadde jo til og med blitt godkjent til forrige ukes oppgave som var grønt og brunt;)
Tusen takk for at du deltar!
Klem fra Kristine

Maya sa...

Råååstilig løsning på skissa!!
Herlige detaljer og nyydelig satt sammen!

Takk for att du er med!
Klem fra Maya.