onsdag 12. november 2008

Sukkersøtt utfordring # 15

Denne ukes utfordring på Sukkersøtt er å lage et kort etter denne flotte skissen som Anita har laget.




Jeg har valgt å lage et bursdagskort med lomme for gavekort.


Forsiden av kortet:






Det ble litt mørkt i fargene når jeg scannet det, men jeg har brukt olivengrønn Bazill til selve kortet og brun Bazill og 2 forskjellige mønsterark fra Infuse-serien til Basic Grey.
Stempelmotivet er fra Diamonds Rubberstamps og er malt med Distress Ink.
Ellers så er kortet pyntet med mørk brun blonde som er stiftet fast med stiftemaskin, blomster som er stanset ut med Retro Flower Punch i 3 forskjellige størrelser og farger og festet med kobberfarget brads. Blomstene har fått litt kobberfarget glitterlim i kanten på bladene.


Innsiden av kortet:






På venstre side har jeg laget en lomme hvor jeg har plassert en tag som fungerer som et gavekort. Gaven står skrevet på baksiden av tagen. På høyre side er det plass til å skrive en personlig hilsen til bursdagsbarnet. Jeg har brukt samme kartong og mønsterark som på forsiden av kortet, og pyntet kantene med stempel fra grunge collection til Stempelglede.

Baksiden av kortet:






Her har jeg igjen brukt samme farge på kartong og mønsterpapir som på resten av kortet.
Har stemplet med sirkelen fra grunge collection til stempelglede på olivengrønn kartong og stemplet mitt personlige stempel i midten av sirkelen.

8 kommentarer:

Joanna sa...

Dette var steikande flott altså:)Disse stemplene er bare råkule.Likte fargene du brukte.


Klem fra Joanna

Pia sa...

Wow så flot kort i dejlige farver

Inger Marie sa...

Så stilig kort i herlige farger.
Og vinnerkortet under her var nyydelig.

Inger-g sa...

Kjempeflott kort med råkult motiv!
Ha en fin kveld :-)
Inger

♥ Kari ♥ sa...

Så flott dette var! Herlige farger og detaljer!
Masse lykke til! ♥
Klem fra Kari

Maya sa...

Åhhh for ett herlig kort!
Stilig motiv,lekre farger og nyydelig gjennomført!
Takk for at du deltar,
klem fra Maya :)

Bente sa...

Både artig og flott! Nydelige farger!

Anonym sa...

Kjempeflott kort, mye finere i virkligheten :) Endelig kunne jeg se tag'en skikkelig! Tusen takk, klem a9ta