mandag 1. desember 2008

North Star Stamps Design Team

Dere trodde kanskje jeg hadde sittet med hendene i fanget forrige uke siden det ikke skjedde stort på bloggen her? Men, hvor feil går det ikke an å ta :-)


Jeg har laget kort og tags for North Star Stamps som søkte etter desingteam. Alle søkerne var så heldige å få tilsendt en flott stempelplate med julestempler som vi skulle bruke på "søknadskortene" våre, og jeg har virkelig kost meg hele forrige uke med å lage det du ser nedenfor.


I dag tidlig fikk jeg mail fra Kari i North Star Stamps med tilbud om å være med på designteamet hennes..... og selvsagt har jeg sagt JA TAKK :-))))

Sier som Stempelgal jeg.... *DÅNE* :-)

Nå er jeg så klar, så klar for designoppdrag, og jeg håper Kari blir fornøyd med hva jeg leverer fremover!


Her er "søknadskortene" mine:


Kort nr. 1



Materialer:

Rød BazillKremfarget
BazillMønsterark fra Scrappers Choise og Basic Grey
Tag
Bit av gammelt noteark
Rød hyssing
Bølgepapp
Foto
Røde filthjerter
Pynteserviett

Fremgangsmåte:
Kartong og mønsterpapir er rufset opp i kanten med saks og svertet med Fluid Chalk.
Tag, pynteserviett og noteark er farget i te og svertet i kantene med Fluid Chalk.
Bildet er skrevet ut på fotopapir, "slitt" med sandpapir og svertet i kanten med Fluid Chalk. Bølgepappen er malt med uttynnet hvit maling og pusset med sandpapir.

Kort nr. 2








Brettekort 14 x 14 cm

Materialer:
Beige Bazill
Mønsterark fra Fiskars
Bit av gammelt noteark
Pynteserviett
Blonde
Liten klype

Fremgangsmåte:
Pynteserviett, blonde og noteark er farget i te.
Alle stempler er embosset med kobberfarge. Jeg har også stemplet border og embosset på det brune mønsterpapiret, men effekten kommer ikke så godt frem på bildene.

Tag nr. 1







Materialer:
1 medium tag
Blonde
Brunt og kremfarget silkebånd
Dahlia blomst - grønn/brun"Bling" blomst - brun

Fremgangsmåte:
Tag og blonde er farget i te. Tagen er stemplet med "bord", embosset med kobber og svertet i kantene med Fluid Chalk. Tekststempelene er embosset med svart.

Tag nr. 2







Materialer:
1 stor tag
1 liten tag
Mønsterpapir fra Basic Grey
Bølgepapp
Stempel av julemus på skøytetur
Blonde
Rødt og kremhvitt silkebånd

Fremgangsmåte:
Tagsene og blonden er farget i te. Bølgepappen er malt med uttynnet hvit maling og pusset med sandpapir. Motivet er malt med Distress Ink. Alle papirdeler er svertet med Fluid Chalk.

4 kommentarer:

Norunn sa...

Gratulerer så mye med DT jobb, du har laget en suuperflott "søknad". Gleder meg til å se hva du lager i fortsettelsen :)

Unknown sa...

Gratulerer med DT jobben! Nydelgie kort du har laget!!

klem,
jorunn

❤ Kaia sa...

Gratulerer med DT-jobben.
Flotte kort du har laget.
Ha en fin kveld :o)

Hilde sa...

Se der ja Heidi!!! Det var det jeg visste, at dette skulle du greie!!!!

... så denne gangen *dåner* jeg ikke...hihihihi, for det var ikke uventet, men vel fortjent!