torsdag 9. april 2009

Skissedilla - bonusskisse #1




Da er det klart for å presentere dagens andre kreative bidrag fra min side.
Det tredje får du ikke se enda, for det er levert inn til Skisse-O-Mania på scrapping.no :-)
Jeg har prøvd meg på Skissedilla sin bonusskisse som ser slik ut:




Begge mønsterarkene kommer fra Basic Grey, klemmer og grungeboard-nøkkel fra Tim Holtz, klistremerkebokstaver fra Making Memories og Thikers. Bak bildet har jeg lagt en bit med bølgepapp som er malt med Gesso og litt Dabber i fargen Espresso. Båndet til venstre har jeg laget av svart kartong som jeg har brettet som et "trekkspill" og festet med stiftemaskin. Gjennom åpningene på borden har jeg tredd et svart lærbånd.



3 kommentarer:

Pia sa...

Det er et super flot layout, kan godt li' den rå stil

Eli sa...

Der fant jeg deg også. Her var det mye fint du.....
Vi møtes vel på Gjøvik vi?
Fortsatt god påske til deg!

HegeAL sa...

Så kul den var!
Liker gutte stilen på den!
Takk for at du deltar