torsdag 27. august 2009

Kreative dager

Jeg har hatt koselig besøk av min venninne Karina i 3 dager, og vi har stort sett bruk tiden på scrapperommet kun avbrutt av noen scrappeinnkjøp og litt mat innimellom :-))

Her er noe av alt vi har laget disse dagene:

Muffins





Vi måtte selvsagt prøve oss på muffins vi også :-)
Vi har brukt oasiskuler som innmat og pyntet med en haug med blomster!

Karina sin:




Heidi sin:



Veggbilder

Vi laget hvert vårt shabby chic veggbilde hvor vi brukte bølgepapp, gamle boksider, gamle noter, gamle annonser, postkort, chipboard malt med krakkeringsmaling, frimerker, blomster, blonder og bånd.

Heidi sitt:



Karina sitt:


Julemerkelapper

Karina har vært supereffektiv og laget hele 20 merkelapper til julegavene sine. Heldig er den som får gave av henne i år :-))










Invitasjon til barnedåp

En av kveldene laget jeg 14 slike invitasjoner til barnedåp som jeg hadde bestilling på.
Mønsterpapir fra Maja Design, bilde av dåpsbarnet lagt over i antikkbrun og roser fra Prima.



Og i tillegg har jeg laget kortet til ukas utfordring på Sukkersøtt (forrige innlegg) og 2 LOer som du ikke får se enda :-))

6 kommentarer:

WencheP sa...

WOW. WOW. WOW! Imponerende produksjon! ...og så mye flott dere har laget! Den ene vakre kreasjonen etter den andre! Kjempeflinke har dere vært!

Pia sa...

wow wow super imponeret over alle de nydelige ting i har lavet, er vil med de vintage vægbilleder

Scrappelise sa...

Jeg er imponert, så kreative dere har vært og like lekkert alt sammen! Ble litt ekstra imponert over alle de fine merkelappene!

RitaK sa...

I alle dager,dere må ha vært skikkelig effektive midt oppi all kosen! Kjempemasse fint dere har laget :-) Og jeg bare drømmer om at det var jeg som var ferdig med julegavelappene allerede... "lol"

Maya sa...

Milde måne!! *Dåne*
Så utrolig effektive dere er!
Og så masse nyydelige kreasjoner dere har laget!!
Dyktige er dere :)
Klem fra Maya:)

Stempelguri sa...

Imponerende produksjon!!
Aldeles vakre muffins, bilder og pakkelapper :D
Så koselig dere må ha hatt det!!
-ønsker meg også noen sånne kreative dager :D Hilsen fra Cesilie :)