fredag 2. april 2010

Extra cute # 7 - vintage veggbilde

I dag fyller min kjære niese Julie 11 år, og jeg har laget et veggbilde i vintagestil til henne som hun har fått i bursdagspresang. Velger å levere dette prosjeket til utfordring # 7 på That's so cute hvor temaet er vintage.














Bildet er laget med en gammel bokperm som bakgrunn.






















Som motiv har jeg brukt et bilde av Julie som ble tatt i bryllupet vårt for 2 år siden, lagt det over i sepiafarge og skrevet det ut på akvarellpapir. Veggbildet er overdådig pyntet med blonder, gamle noteark og bølgepapp som har fått et strøk med gesso, blomster, fjær og gammel bingobong.


14 kommentarer:

Trine sa...

Nydelig veggbilde. Har sett det i virkeligheten og det er virkelig flott:)

God påske til deg og dine!
Klem Trine.

Gunn-Eirill sa...

Nydelig bilde du har laget til din niese... heldig hun er som har en tante som er så flink og til og med deler med seg :-))

Bloggen din er virkelig til inspirasjon - den ligger som en av bloggene jeg følger godt opp på bloggen min.
fortsatt god påske

❤ Kaia sa...

Så nydelig !!!!!
Klem fra Kaia

MonaV sa...

Et nyyydelig veggbilde Heidi.
Koselig å gi bort og koselig å få:)

Hege sa...

Dette var utrolig flott, Heidi!! Må jo verdens beste tante du???
Helt knall!!

Anne Bente sa...

hold da helt op hvor er den bare super flot.

bestevenn sa...

Det er et vakkert veggbilde. Nydelig med all pynten.

Hanne sa...

Virkelig et nyyyyyyydelig bilde!
Klem Hanne

lam sa...

Sikken et flot og elegant vægbillede.
God påske

~Isabell~ sa...

knall flott veggbilde. Lurt å skrive ut på aquarell papir. Liker alle de flotte detaljene dine og fargene du har valgt=)

Takk for ditt bidrag=)

Gina sa...

Wow! Her er det jammen meg mye fint! Jeg er så utrolig glad i vintage stil, så tar med meg masse inspirasjon fra siden din :)Du er kjempe flink!
Skulle gjerne vært på treffene deres. Det ser så hyggelig ut :)
Fikk ikke til å legge meg som følger så jeg kommer igjen å prøver senere:)
Ha en fin påskehelg :)
klem

Unknown sa...

Aldeles nydelig veggbilde!! Tipper niesen din satte pris på det :)

Pia sa...

hvor er det et fantastik vægbillede, så lækre detaljer, smukt smukt.
knus Pia

Asil sa...

Virkelig et flott veggbilde med masse, masse stæsj på! Elsker det!!

Takk for at du deltar! :)