søndag 19. september 2010

Trykkpressa - september


Denne helga har jeg vært på hyggelig scrappetreff på Eina på Toten og da fikk jeg tid til å starte julekortproduksjonen.

Jeg velger å levere dette kortet til Trykkpressa sin septemberutfordring.
Kriteriene er å lage et kort etter skisse uten fargelagt motiv.


Kortet er laget av en gråpapirpose som er pyntet med mønsterpapir, bølgepapp og blonde.
Stempelet er fra North Star Stamps og er stemplet med brunt blekk på kraftkartong.
Snøkrystallene er punchet ut av en gråpapirpose, festet med stifter og har fått en liten perle som pynt i midten. Flere steder på kortet har jeg dratt over med litt hvit Gesso, og det er tegnet pyntesøm med brun tusj rundt kantene.



Inni posen ligger det et kort av kraftkartong som har fått litt pynt i form av snøkrystallstempler, Gesso og pyntesøm.


8 kommentarer:

Papirdilla sa...

Helt rått, Heidi!!! Dette likte jeg virkelig godt:)

Klem:)

Trine sa...

Det kortet er virkelig lekkert:)

Takk for to hyggelige scrappe dager.

Klem.

Marianne H sa...

Hærlig! takk for sist, det var innmari kos på Eina. Mye nytt og en masse med inspirasjon. takk for gode råd og tips. Klem :-))

RitaK sa...

Så imponerende å starte med julekortene, er nok en god stund til jeg kommer igang...

MonaV sa...

Skikkelig lekkert Heidi...akkurat i min stil dette her.

WencheP sa...

Råflott! Dette likte jeg!

Pinklady 68 sa...

Lekkert julekort!!

Pia sa...

super lækkert med mange fine detaljer