torsdag 23. desember 2010

God jul!

En hyggelig julegave ventet meg hos Kreative Krumspring i går - jeg er kåret til månedens kreative i november! Tusen hjertelig takk :-)))



Utmerkelsen har jeg fått for dette julekortet som jeg leverte til KK5 - en hilsen til jul.


Kortlaging har det vært så som så med de siste ukene, men jeg har et par strikkeprosjekter å vise dere. Denne høsten har jeg strikket mye, men har dessverre vært sløv med å ta bilder av de ferdige prosjektene. Men her er siste ukas strikkeprosjekter:


En inkalue som kjæresten skal få til jul.......


og selbuvotter etter gammelt mønster til datterens kjæreste.


Vottene er strikket med harpe- og liljemønster.

En fredfull julehøytid ønskes dere alle!

3 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Gratulerer så mye som Månedens Kreative!
Herlig lue og votter du har strikket. Jeg har også strikket en del i høst. Strikkepinnene har fått en ny rennesanse. Moro det!

Ønsker deg ei riktig god jul og et godt nyttår.

Marianne H sa...

Gratulerer, så morsomt.
Flink du er til å strikke :-D
jeg ønsker deg en riktig fin jul og et kreativt nytt år!

Pia sa...

gratulere med udmærkelsen det er også et super flot kort, så nydelige strik kæmpe lækkert hvem der kunne strikke. Ænsker dig en glædelig jul
knus Pia