søndag 15. januar 2012

Anonyme Scrappere # 36 Shabby Chic


Slenger meg med på utfordring nr. 36 hos Anonyme Scrappere med dette bursdagskortet som jeg laget til datteren min på 18-års dagen hennes.


Kortet er laget av en hvit papirpose som er svertet i kantene. Jeg har dekorert med mønsterark fra Pion Design, vintagebilde, blondeserviett, tag fra Kort og Godt, blonder, div. blomster og tekst skrevet med Dymo maskin. Noen av blomstene har fått en dæsj med hvitmaling for å skape litt mer liv i de.


Inni posen ligger selve kortet som man kan skrive en hilsen på. Dette har jeg dekorert med samme mønsterarkene som på forsiden og et matchende vintagebilde. "Sømmene" er tegnet på med tusj.


Tusen takk for alle hyggelig kommentarer som dere legger igjen her i bloggen. De setter jeg virkelig pris på :-) Ha en riktig så hyggelig søndagskveld!



4 kommentarer:

RitaK sa...

Nydelig posekort, i ekte vintagefarger og stil :-)

❤ Kaia sa...

WOW, FANTASTISK!!!!
Dette var bare helt lekkert...
Klem fra Kaia

Stine sa...

Fantastisk nydelig, her var det mange lekre detaljer!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine:-)

Anne sa...

Dette var veldig lekkert. Nyydelig pynt! :) Virkelig vakker stil.
Klem, Anne.