søndag 1. april 2012

Vintage utfordring # 38 - gjenbruk/resirkulering


Har dere blitt lurt i dag? 
Her er det ingen som har prøvd seg enda, men dagen er jo fortsatt ung :-)

At det er lagt ut en ny utfordring på Vintage Utfordring i dag er ingen aprilspøk.
Fram til 13.april kan du levere ditt bidrag og denne gangen skal du bruke noe på kortet som er resirkulert eller gjenbrukt. 

Premien til denne utfordringen er levert av Pretty Design som designer nydelige klippeark i vintagestil.


Mitt første designeroppdrag for Vintage utfordring er et konfirmasjonskort hvor jeg har gjenbrukt permen til en gammel bok fra 1882 på forsiden av kortet. Permen er trukket med en bred blonde og kortet er pyntet med vintagebilde fra Pretty Design, osteklut, fjær, blomster og diecut. Teksten er skrevet med Dymo.


Inni kortet har jeg festet en gråpapirpose som er trukket med den samme blonden som på forsiden. Åpningen på papirposen er til venstre på bildet, og der er det mulig å legge gavekort eller pengegave. På blonden har jeg festet ett lite ordtak til konfirmanten, og på venstre side kan man skrive en personlig hilsen. Vintagebildet nederst på ventre side er også fra Pretty Design.


21. olg 22. april holder jeg kursScraporama messen i Fjellhamarhallen.
Hvis du har lyst til å lære å lage kort eller veggbilde i denne stilen er du hjertelig velkommen :-) Påmelding til heidi.augustson@live.no.

Ha en koselig søndag!


2 kommentarer:

Kjersti sa...

Et nydelig kort med så lekker blomsterpynt!
God påske!
Klem fra Kjersti:)

Anne sa...

Lekkert kort! Så flott pynt og herlig stil. :)

Klem, Anne.