søndag 3. juni 2012

DT Scrapperiket - # 52 doilie/kakeserviett


I dag er det ny utfordring hos Scrapperiket, og vi vil se papirprosjekter hvor du har brukt doilie/kakeserviett.


På mitt DT-kort har jeg brukt diesen DL102 French Pastry fra Cheery Lynn til å stanse ut en doilie.


Kortet mitt er laget av kraftkartong, mønsterark fra Webster's pages og Simple Stories, ark fra en gammel bok, tag, hyssing, div. blomster og blader og alpha stickers fra 7 Dots Studio.


Jeg gleder meg til å se masse flotte bidrag med doilie/kakeserviett fra dere!
Ha en kreativ uke :-)


6 kommentarer:

Mette sa...

Lekkert kort!! Flott med masse blomster og kakeserviett i sammen!

Klem Mette

Hege sa...

Dette var knall-lekkert, Heidi!!! Den diesen tror jeg akkurat nå havnet helt øverst på "må-ha-lista" mi.....

Klem, Hege

Synnøve Dyhring sa...

Nydeligt kort,så fine ark og farger.Lekker den kakeserviett-diesen .Klem Synnøve

eba sa...

Nydelige kort du lager! Dette var skikkelig lekkert!

Marianne H sa...

Så flott, du er virkelig i siget om dagen og lager MASSE fint. Ha en finfin uke. Klem

RitaK sa...

Så flott kort! Nydelige farger, og masse lekre detaljer :-)