lørdag 9. juni 2012


God lørdag morgen!
Dagens kort har bretteteknikk på innsiden, og på forsiden har jeg brukt lys brun Bazill og mønsterark fra Maya Design sin nye vintageserie.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Trykkpressa juni - bretteteknikk
Papiravisen juni - bretteteknikk
Papirdokkene # 29 - bevinget
Scrappekammeret # 54 - bretteteknikk


Doilien er stanset ut med dies fra Cheery Lynn, nøkkelen med dies fra Marianne Design og fulgeburet med dies fra Tim Holtz.
Jeg har ellers pyntet med en tag som har fått håndtak fra Tim Holtz, en rest med mønsterpapir, blonde, pyntespiraler, halvperle og blomst fra Prima.


Motivet med fuglen har jeg revet ut av et mønsterark, teksten er skrevet med Dymo, og alle kanter er rufset og svertet med Distress Ink i fargen Vintage Photo.
Jeg har brukt hvit penn og hvit akrylmaling litt her og der for å få en "slitt" effekt.


Innsiden er brettet slik at jeg får en lomme på hver side. Lommene er pyntet med mønsterark fra Maya Design, stempel fra grunge-serien til Stempelglede og border som er stanset ut med Fiskars punch. Kortet som ligger nedi lommen har fått gamle lerretsknapper til pynt.

Ha en fortreffelig helg!

12 kommentarer:

MonaV sa...

Så fint dette var Heidi:)
ha en strålende helg!

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW dette var råååstilig :)
elsker det fugleburet og fuglen
klemm

RitaK sa...

Flott kort Heidi :-) Hadde nesten "glemt" dette fugleburet jeg nå, men jammen er det stilig!

Spyder sa...

beautiful card!
((Lyn))

Bodil sa...

Kjempefint kort. Flott bretting på innsiden.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Heidi sa...

Så lekkert!
Liker fargene du har brukt her:)
Nydelige detaljer.
Ha en fin søndag, klem:)

Linda sa...

Lekkert kort i flotte farger :) Fint pyntet :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

-Sanna- sa...

Koselig at du vil delta hos Papiravisen med dette fine bidraget.

Pia sa...

hold da op hvor er det et super nydeligt kort med så mange flotte detaljer
knus Pia

Camilla sa...

Lekkert!!!
Tusen takk for at du deltar hos oss i papiravisen :D

Ida Pingvino sa...

Utrolig nydelig!!!! MÅ følge med her skjønner jeg :)

Wenche sa...

Nydelig kort i herlige farger ;D
Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden!
Klem, Wenche :0)