torsdag 12. juli 2012


I dag har jeg tilbrakt regnværsdagen på scrapperommet og kost meg med å lage ett konvoluttkort med tag. Igjen har jeg funnet inspirasjon hos Anne Kristine aka AKSH.

Konvolutten er laget av en gråpapirpose som jeg har kuttet av toppen på slik at den måler 14 x 14 cm.


Konvolutten er pyntet med mønsterark fra Riddersholm Design, gammel postkort fra begynnelsen av 1900-tallet, osteklut, kakeserviett, blonde, hyssing, vintagebilde, perlebånd, halvperler og blomster fra Wild Orchid.


Forsiden av tagen er pyntet med de samme mønsterarkene fra Riddersholm Desgin som jeg har brukt på konvolutten, vintagebilde, blonder og hyssing.


På baksiden av tagen har jeg festet ett gammelt postkort hvor man kan skrive en personlig hilse, og ett par gamle frimerker til pynt.

J

Kortet er mitt bidrag til:


7 kommentarer:

cotnob sa...

This is gorgeous, I love the vintage photographs and distressed feel.
Thank you for joining us a Bearly Mine Designs this week.
Pauline
x

MonaV sa...

Ahhhh...virkelig lekkert Heidi:):)
Håper du har noen fine sommerdager selv om det regner:)

RitaK sa...

Flott kort Heidi :-) Jeg har rømt fra regnet hjemme, så nå sitter jeg i teltet på Gotland og blogger. Kjekt med mobilt bredbånd... :-)

Irene sa...

Lekkert - som vanlig, når du lager noe. Så gjennomført og med mange fine detaljer.

Angelica sa...

Helt underbart vackert!!

Nannieflash sa...

Gorgeous card and I love that image and your beautiful card layout. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxxxxxxxxx

Veronique sa...

Kjempe lekkert var det ♥

Klem, Veronique