søndag 29. juli 2012

Scrapperiket # 55 - sommer


I dag er det ny utfordring hos Scrapperiket, og denne gang vil vi se prosjekter med tema sommer.


Jeg har laget i kort i sommerlige farger med mønsterark fra MyScrapbook Nook, som er sponsor for denne utfordringen.


Kortet er laget i bretteteknikk av lys gul Bazill, de ovennevte mønsterark, vintagebilde, kakeserviett, silkebånd og blomster.


Baksiden er pyntet med det samme lekre mønsterarket som jeg har brukt litt av på forsiden, og jeg har laget "søm" med rissehjul rundt kanten på alle papirene.


Nå gleder jeg meg bare til å se masse flotte bidrag fra dere til utfordringen hos Scrapperiket!
Ha en flott søndagskveld :-)

3 kommentarer:

Unni A sa...

Takk for hyggelig besøk i bloggen min og lykke til på blogcandyen/konkurransen min!
Jeg følger med i mappa di på Rubberstamps forumet, men følger deg gjerne her også. Du lager jo så mye lekkert!

Tigerblomma sa...

Ljuvligt kort! Härliga färger.

Inger Harding sa...

Så vakkert sommerkort og nydelig motiv!!!
Ha en fin dag.