onsdag 30. januar 2013

Anonyme timeglass - del 1


Da gikk startskuddet for Anonyme Timeglass hos Anonyme Scrappere.
Hovedtema i denne runden er glitter, maling og minst 10 diamanter/perler.
Jeg måtte grave langt ned i skuffen før jeg fant glitter, det er det lenge siden jeg har brukt :-)
Første oppgave er en åpen utfordring, og jeg har laget dette kortet:


Jeg har brukt rester av mønsterark i forskjellige grønnfarger, bølgepapp, blondeserviett, kaffefargede tager, ramme som er stanset ut i kraftkartong med Spellbinders, vintagebilde, blomster og perler. Jeg har malt bølgepappen med hvit akrylmaling og har også brukt litt maling i kantene på tagene og på de andre papirene. Blomstene har fått glitter på seg, og perlene finner dere igjen i perlegrenen mellom blomstene, på tagene, bildet og mønsterarket - alt i alt 10 stk. :-)

Jeg deltar også i utfordringene til:


Nå for dagen planlegger jeg vårens kurs. Det er startet påmelding til kurset jeg skal holde med temaet  "herrekort i vintagestil" på Kreativ Hobbymesse i Fjellhamarhallen. Klikk på linken til Kreativ Hobbymesse i høyre marg her i bloggen for mer info om kurset.

En riktig god dag ønskes dere alle!

10 kommentarer:

Pia sa...

super flot bidrag til udfordringen, flot med det malede bølgepap og alle lag på lag
Pia

Anonym sa...

Absolutely gorgeous! Layered up and embellished so beautifully. Thanks for sharing with us at Sugar Creek Hollow this week. Amelia (DT Sugar Creek Hollow)

Inger Eidheim sa...

Tror det der må være noe av det lekreste jeg har sett! du er en stor inspirasjon!

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig!!!
Merete

Rita sa...

Dette var jo knall fint :) Klem Rita

Gro sa...

Nyyydelig kort.

Klem :o)

Anonym sa...

oh my this is just tooo beautiful...i love every little detail just lovely so happy to see you at sch this week and always...
hugs
lizzi

Ida / Little sa...

Åh så fantastisk nydelig! :)

MonaV sa...

Vakkert!!!
Tusen takk for bidrag og for at du er med på anonyme timeglass:):)

BEARKIS sa...

Very,very good creation,love your layers and the cute image!!!