søndag 10. februar 2013

Anonyme timeglass - del 4

Da har vi kommet fram til siste del i denne omgangen av Anonyme timeglass.


Denne gangen har jeg laget ett kort etter denne ukas skisse hos Sketchy Colors hvor jeg har med elementene som oppgaven hos Anonyme Scrappere krever; minst 10 perler/diamanter, maling, glitter og 8 roser. Jeg har valgt turkis som hovedfarge som passer til Kortomania sin utfordring # 79.


Jeg har ellers brukt kremhvit kartong, mønsterark fra Inkido, blondeserviett, blonder og vintagebilde.

Ønsker dere alle en fin morsdag og fastelavensøndag :-)


7 kommentarer:

Pia sa...

så smukt kort, flotte farver og kært motiv. Tak for at du deltager i AS timeglas
Pia

Elizabeth sa...

Åh, for et vakkert kort! Nydelige farger og vakkert pyntet. Virkelig flott! Takk for at du deltar i AS Timeglass, lykke til! Klem, DT Elizabeth

Åse-May sa...

knallfint kort.....:)

Jannhild sa...

Åååå så fint kort!! Lekre farger!
Tusen takk for at du deltar i Sketchy Colors sin skisseutfordring!
Klem fra Jannhild

Unni A sa...

Wow så lekkert!! Jeg har visst ikke vært innom her på en stund, har gått glipp av så mye lekkert!! Du er sååå flink!!
klem Unni

Rita sa...

Dette var nydelig :) Så flott med turkis :) Klem Rita

mettepip sa...

Utrolig lekkert Heidi!
Likte så veldig godt den grønnfargen og den slitte looken. Vakker vintage som alltid fra deg!

Ha en strålende søndag!
klem fra
Mette