mandag 22. april 2013

Vintage Cafe Challenge # 37


Ny utfordring hos Vintage Café Challenge i dag, og oppgaven denne gangen er å la seg inspirere av ett foto man har funnet på internet.


Mitt DT-kort et lite posekort hvor jeg har latt meg inspirere av dette fotoet:


Jeg har blitt inspirert både av fargene, mønsteret og betydningen "kjærlighet".

Kortet er laget av en liten, hvit papirpose som jeg har dekket med gamle bokark som har fått ett strøk med hvit gesso og er svertet med Distress Ink i fargen Walnut Stain.
Posen er dekorert med mønsterark fra Kaiser Craft, blondeserviett, vintagebilde, osteklut, blonder, blomster og bånd. Inni posen ligger det en tag som man kan skrive en personlig hilsen på.


Ha en herlig dag i den flotte vårsola!

6 kommentarer:

Heidi sa...

Fantastisk lekkert!

Klem Heidi:)

RitaK sa...

Nydelig kort, igjen Heidi :-)

Gitte sa...

Super flot posekort.

Rita sa...

Så utrolig fint :) Lekert pyntet :) Klem Rita

Guri sa...

Nydelig kort!
Mykje lekkert å sjå på i bloggen din, så nå har eg lagt meg til som følger.

Inger Marie sa...

Lekkert kort du har laget Heidi:)