mandag 23. september 2013

Vintage Café Card Challenge - fargemaraton


Annenhver uke er det en ny fargeutfordring hos Vintage Café Card Challenge
Denne gangen skal kortene være hvite.


Jeg har laget et julekort av hvit kartong som jeg har dekorert med gamle boksider, blonder, blondeservietter, osteklut, vintagebilde, og perler. Bildet og rammen bak er stanset ut med dies fra Spellbinders og snøkrystallene er stanset ut med punch.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:


Ønsker dere alle en flott dag! Nå skal jeg krype inn i hobbyhulen min å pakke opp alt det flotte jeg kjøpte på Stempelscrap messa i helga :-)

13 kommentarer:

Lauren T sa...

Such a lovely vintage card. I like all the different textures. Thanks for playing at Unstampabelles.

Susan Hogan sa...

Beautiful vintage! Love the snowflake. Thanks for playing along with us at Unstampabelles for our current challenge.

Heidi sa...

Lekkert!
Klem, Heidi:)

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Heidi ♥

Hazel sa...

What a beautiful vintage creation - love the image and all the lace and detail - thanks for entering The Glory of Christmas monochrome challenge - you could also enter this into my CHNC challenge extra for September - I'd love to see it there too. x

Merry sa...

So many wonderful layers on this great card. Thanks for being part of our Unstampabelles challenge this month.

Barb sa...

Beautiful !

CathyC sa...

Just beautiful! thanks for joining in our Scraps & Stash challenge at UnstampaBelles.

Kati sa...

Wonderful vintage woman! Thanks for showing it for paperminutes. I love using bookpages very much.
hugs
mamapia

Unni A sa...

Guri malla så lekkert!
klem Unni

Bodil sa...

så lekkert julekort :)
klem :)

Guri sa...

Åh, så nydelig kort.
Så mykje lekkert du lager. Har lagt meg til som følger nå :)

JanR sa...

Oh, this is so pretty! I just love it. Thanks for joining us at UnstampaBelles.