fredag 18. april 2014

Live & Love Craft - mitt første DT kort


For en tid tilbake var jeg så heldig å bli spurt om jeg ville være en del av designteamet til Live & Love Crafts, en skikkelig gottebutikk for oss vintage.- og shabby chic elskere. Og nå har jeg laget mitt første DT-kort.


Denne uka viser designteamet produkter fra Reprint, en produsent av de nydeligste papirer.


Kortet er bygd opp lag på lag med mønsterark fra Reprint, bølgepapp, ramme stanset ut med Spellbinders, osteklut, blonde og jute/strie. Vintagebildet er fra by Digital Paper og tekststemplene fra Papirdesign, ellers er alle produkter å få kjøpt i nettbutikken til Live & Love Crafts.


Jeg har sydd rundt kantene på papirene med symaskin, rufset kantene med saks og svertet med Distress Ink. I tillegg har jeg lagt på litt hvit Gesso her og der for å gi papiret et mer eldet utseende.


Ønsker dere alle en fortsatt god påske, og tusen takk for alle de hyggelige kommentarerene dere legger igjen her i bloggen min :-)



9 kommentarer:

Heidi sa...

Aldeles nydelig Heidi!
Masse lekre detaljer:)
Gratulerer så mye med DT plassen, de er heldige som har fått deg med på laget.
Ha en fortsatt fin påske, klem:)

Arnhilds Kreative hender sa...

Kjempenydelig kort. Masse flotte detaljer. Ønsker deg en flott påske!

Veronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Gitte sa...

Tillykke med dit design job. Dit kort er super skønt

Unknown sa...

Välkommen till LLC, din stil passar in som handen i handsken! Jag ser fram emot att se fler av dina framtida kort och projekt. Vilket charmerande kort; så söt bild, härliga lager och shabby chic känsla. Hoppas du njuter av påskledigheten!
Kram, Sandy
Owner & Operator @ Live & Love Crafts

Jytte sa...

Tillykke med dit nye DT-job. Dit debut-kort er superflot.

Klem Jytte :)

Gitte sa...

Wow hvor er det bare flot.

Unni A sa...

Så utrolig lekkert kort! Som alltid fylt med de nydeligste detaljer.
klem Unni

Unknown sa...

A truly beautiful and lovely vintage card Heidi! Thanks for your sweet comment, hugs, Ira
Ira’s Crea Corner