fredag 29. august 2014

Fra sommerminner til vinterdager


Ja, tiden løper så altfor fort! I forrige uke laget jeg kort etter temaet "sommerminner" og denne uka er det julekort :-)


Live & Love Crafts har forsynt oss med de nydelige arkene fra Pion Design sin nye kolleksjon "Winter Days", og jeg har laget et julekort for LLC som jeg har latt gå i blåtoner.


Jeg har brukt bilder og tekster fra den samme serien med ark fra Pion Design, og i tillegg pyntet med utstansede snøkrystaller, perler, blonde, blondeservietter og blomster.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:



7 kommentarer:

Lisa Rasmussen sa...

Hvor er det dog smukt og lækkert ;O))

Jytte sa...

Så smukt og flot dekoreret. Pions papirer er bare skønne - og jeg har da også købt hele den nye vinter/jule-serie :)

God helg :)

Lisa sa...

Dette kortet er utrolig lekkert :-) - Spørs om jeg ikke kommer til å lifte det etterhvert (håper det er greit:-), må bare få tak i de lekre arka først. Ønsker deg en super helg

Lisa :-)

Unknown sa...

This is a VERY pretty and loving tag... I love the entire look you have created here... lovely and elegant. Love, Light and Peace...Bonnie

Unknown sa...

Åh vilket mysigt julkort i min favoritfärg! Underbar sammansättning och vackert dekorerat, och så är jag så förtjust i dina ritade streck!

Kram, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts

chanya13 sa...

Beautiful card,love image and wonderful colour combo. Thanks for joining us at Wednesday's Creative Inspirations. I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka

rachel sa...

such a beautiful make - the vintage image is gorgeous and the flowers look amazing. Thanks for joining us at Creative Inspirations and good luck! Hugs rachel x