søndag 28. desember 2014

Topp 10 i 2014

Nok et år er snart omme og det er på tide å oppsummere scrappeåret.
Når jeg blar meg tilbake i bloggen så blir jeg helt overveldet av hvor mye jeg har fått lov til å være med på i løpet av året. 

2014 startet med at jeg fikk plass på designteamet til Inkido. Dessverre valgte Inkido å legge ned driften halveis i året, men det var gøyale og lærerike måneder. I april ble jeg kontaktet av Sandra hos Live & Love Crafts med spørsmål om jeg ville designe for hennes butikk. Det har blitt mange prosjekter i løpet av året for Live & Love Crafts i og med at jeg lager 1 kort i uka + 1 til månedens utfordring, men det er en stor glede å jobbe med Sandra og de andre i DT.
Første halvdel av 2014 designet jeg også for Cherish This og Card and Scrap, og fra juli og fram til nå har jeg vært med på designteamet til Suger Creek Hollow. Dessverre valgte Cec å legge ned utfordringsbloggen når desemberutfordringen var overstått. Jeg har også laget inspirasjonsbidrag for Vintageutfordringen gjennom hele året, og har de siste månedene også driftet utfordringsbloggen.

I løpet av 2014 har jeg blitt portrettert hos Scrapping.no og The Paper Crafting, jeg har vært gjestedesigner i juninummeret til Ett Trykk, samt at jeg ble bedt om å bidra til Julehilsen-nummeret som kom i september. Jeg har holdt kurs på Ski-treffet og jeg har vært gjestedesigner hos diverse utfordringsblogger. 

TUSEN TAKK for et helt utrolig innholdsrikt scrappe-år! Jeg er så veldig takknemlig for alt jeg har fått lov til å være med på! 

Her er min topp 10 liste i tilfeldig rekkefølge:

DT card for Inkido January

Chalkboard technique

Vintage wallhanging made by Filharmonica


Filharmonicas kreative verden: Always and FOREVER

Filharmonicas kreative verden: Cherish This! Sommerspesial

Filharmonicas kreative verden

Filharmonicas kreative verden: Guest designer in Ett Trykk June 2014

Filharmonicas kreative verden: Kjell Midthuns fjøsnisser. DT card for Live & Love Crafts.

Made by Filharmonica for the Vintage Challenge December 2014

Filharmonicas kreative verden. Published in "Julehilsen" Ett Trykk September 2014.

Tusen takk for at du følger bloggen min, jeg håper du henger med i 2015 også!

16 kommentarer:

Wenche sa...

Du har virkelig hatt et begivenhetsrikt år. Gøy å lese, og fantastisk å se. Du lager så utrolig mye flott, og i en stil jeg beundrer. Du er en stor inspirasjonskilde. Julekortet med nissene på sleden er et kort som har festet seg ekstra hos meg.

Takk for at du deler lista di i utfordringen hos Scrappelyst.


unni's scrappeboble sa...

Kjempeflotte kort du lager, du er bare RÅÅÅÅÅ :)

Scratch sa...

Utrolig lekre ting du har på topp ti lista di! Nydelige alle som en.
Tusen takk for at du deler lista di med oss i Scrappelyst

Saija sa...

All of them are great, so beautiful :)

Bibbi sa...

Så mye lekkert du har laget!

Katrine sa...

Kjempe mye flott du lager, finner masse inspirasjon hos deg :-)

❤ Kaia sa...

Her var det mye lekkert...
Håper du får et kreativt 2015

Klem fra Kaia

Kreativelena sa...

Det ene kortet vakrere en det andre... Du har rett og slett en fantastisk stil, og jeg digger den :-)

Hege sa...

Nydelige ting du lager. Imponert over den gjennomgående stilen i prosjektene dine. Og for et begivenhetsrikt scrappeår du har hatt.

Tusen takk for at du deltar i Topp 10 utfordringen hos Scrappelyst.

Hege.

My Hyde Away sa...

Så utrolig mye fint du har laget. Det har vært utrolig artig å følge deg over noen år nå. Liker stilen din kjempegodt! Alltid skikkelig gjennomført. Gratulerer også MASSE som DT hos Maja Design. De er heldige som får deg med på laget. Jeg har satt meg et mål til neste år: Skal bli flinkere til å kommentere ;) Gleder meg til å følge deg også til neste år. Klem fra Kirsten. http://myhydeaway.blogspot.no/

MonaV sa...

Du lager mye lekkert Heidi :) Jeg blir både inspirert og imponert:):)

Målet mitt for 2015 er å kommentere mer i bloggverdenen:)

Ann Kristin sa...

For ett år!! Du har laget utrolig mye lekkert, du har en særegen flott stil. Takk for at du deler lista di med Scrappelyst!

Anita sa...

Godt nyttår og for et år du har hatt. Uteolig maase flott du har laget. Jeg er begynt å følge bloggen din. Elsker vintage stilen. Gleder meg til å se hva du lager i 2015.

Katrine E. Bråten sa...

Du lager de lekreste ting, gjennomførte ut til fingerspissene. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst med listen din :)

Katrine

Unknown sa...

Fantastiska alster, de är verkligen jättefina allihopa, men jag har en solklar favorit och det är kortet som går i aprikost som publicerades i Ett Tryck, det är så romantiskt och härligt shabbigt. Från julkorten det med nissarna, mysigt, traditionellt och rustikalt. Gott Nytt År; jag ser fram emot att se vad du skapar under 2015!

Kram, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts

Cornelia sa...

Du är en så kreativ människa och jag beundrar din stil! Du gör så fantastiskt fina saker, alltid välarbetade och med massor av snygga detaljer!

God fortsättning på det nya kreativa året!